BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, December 24, 2011

.........


duhai bakal zauj ku.. disini aku ingin titipkan sedikit pesanan buatmu..
ikhlas dari hatiku buatmu...

Jangan salah memilih kekasih..
kerana DIAlah yg akan menyenangkan hatimu.. dunia & akhirat..
kekasihmu itu bukan hanya sekadar urusan mencurahkan syahwat dan curahan isi hati..
MELAINKAN.. urusan membangun sebuah rumah besar sebuah kehidupan...
yang darinya segala kebaikan tersebar ke segala penjuru dunia..
kekasih itu bisa menjadi sepasang suami isteri..
dari keduanya terlahir anak-anak.. ya.. si kecil yang soleh dan solehah..
di antara mereka.. ada para kerabat.. rakan2 dan jiran2..
semuanya berpadu membentuk satu masyarakat besar dengan panduan hidup yang bersumberkan ALLAH semata-mata..

wahai wildan hatiku..
aku mendoakan agar dirimu sntiasa dalam rahmat & lindungan ALLah..
andai suatu hari nnt.. engkau mengatakan aku bukanlah pilihan hatimu..
InsyaAllah aku kan cuba untuk redha.. kerana aku tau.. aku xbisa memaksa hatimu untuk mencintai aku seikhlasnya..
aku hanya mampu berdoa sedangkan hanya ALLAH satu2 nya yang mempuanyai hak dan kuasa untuk MENGUBAH hati hambaNYA..

jangan lalaikan hatimu dengan duniawi wahai kasihku..
seringkali hati menanggis kerana selalu rindukan untuk berjamaah dengan mu..
mendengar suaramu mengalukan kalamullah suci ayat Al Quran..
sungguh.. aku terlalu rndukan itu semua..
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Post a Comment